Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zaterdag 23 december 2017

Midden Oosten

Net als de meeste Nederlanders was ik niet bijzonder op de hoogte van het reilen en zeilen in het Midden-Oosten.
Wel was het voor mij duidelijk dat er een zekere stabiliteit was.
Niet volgens onze democratische spelregels maar dat was in eerste instantie hun en niet onze zaak.
Toen besloot het westen onder leiding van Bush de zaak te reorganiseren.
We zien en voelen het resultaat.
Blijf met je poten af van een sluimerend vuur.
Het kan alleen maar opgestookt worden.
Het brandt.
Fel.
Wie zijn de echte oorlogsmisdadigers?

Hoe komt het nou dat de politiek en z.g.n. deskundigen niet zagen wat Jan met de pet wél zag?
.

Geen opmerkingen: